:: zOOm pOrT DicKSoN ::

semalam hari ahad 28 june 09 aku g PD..saje je jalan2 makan angin..hehehe..sampai di UNITI dalam kul 9pg..aku sempat tgok org berakit..dari cre dyorg buat sampaila siap..best gler..tp aku dapat tgok je la..dan org yg incharge aktiviti ni ajak aku naik bot ke tengah laut untuk monitor org2 berakit..xpnah naik bot,ni 1st time..best sgt2..
then dalam kul 11.30 pg gerak p rumah api tanjung tuan..mase nak naik rumah api ni, aku terserempak dengan crew bang-bang boom..dyorg wat shooting kat Rumah api ni..suke tgok pengacara program ni senyum..comel..hehehe..pastu trus naik ke rumah api,tgok2 pemandangan laut yg cantik sgt2..tp klau waktu petang lagi cantik..ni g time tghari,panas sgt2..xbape nak best la..pastu trus trun ke pantai dari Rumah api ni..time trun aku ok lagi..tp bile nak naik tu, aku dah rase lain macam je..
memang banyak stop la mase ni..xlarat beb..slame ni trun naik gunung keluar masuk utan ok je..tp kali ni memang thap yg paling mencabar..tibe di 1 tempat, aku memang dah xlarat sgt2..dan aku hampir pengsan..mase tu dah gelap dah pandangan aku..tp naseb baik ade seseorg yg tolong aku..mase tu dalam sedar xsedar dy tolong aku..alhamdullillah aku ok..xsempat nak pengsan..cume hampir2 je..hehehehe..
lepas tu g casa rachado..lepak2 n minum2..tenangkan diri..hehehe..pastu g corus paradise plak...then balik ke pantai dalam..hehehe

ape2 apepun aku nak ucapkan time kasih pade seseorg tu yg dah tlong aku mase aku nak pengsan..dan aku xkan lupe sampai bile..pengalaman yg xkan dilupekan..sebabnye pertama kali dalam idop aku nak pengsan..huhuhu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...