:: MiNgGu TeRaKhiR PrAkTikAL ::

hari ni dah 29 hb jun..tolak arini tinggal 3 hari saje lagi nak abes praktikal...huhuhu..sdey nye nak tinggalkan TRAINEX consultancy ni....bukan ape aku dengan staff yg lain dah rapat..wlaupun kdg2 adela jgak mengutuk..hehehe..

dr.simon >> our director@CEO..wlaupun chinese, tp dy suke kawan dgn org melayu..kdg2 kelakar, kdg2 tegas, kdg2 marah2..huhuhu..tp sekali tgok cam org melayu..lagipun dy org kelntan..comel taw orgnye..hehehe..

en.hamid >> seorg trainer..aku dah anggap dy cam bapak2 aku jgak..banyak nasihat yg dy bg..termasuklah bab2 cinte..bleh berkongsi ape saje dengan dy..tp klau dy tgh banyak keje jgn ditegur, memang xdilayan la jawabnye..huhuhu..klau xknal dy memang org akan anggap dy ni org biase je..

en.farid >> supervisor praktikal aku..as a program director kat TRAINEX..sekali tgok comel jgak en.farid ni..tp skli pandang xcomel jgak..hehehe..dy ok, baik..kelakar...bile buat keje senyap jek..

en.es >> sporting jgak la dy ni..wlaupun kdg2 xbape nak suke..hehehe..banyak bg tunjuk ajar..

en.nizam >> seorang yg happy go lucky..tp klau dah marah memang kecut perut la..huhuhu..dy baik sebenarnye..suke mengusik..ye ke??agaknye kot..hehhehe..

ape2 pun aku xkan lupekan mereka ni sume..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...