:: TAQiM NaK KAweN DaH ::

petang dalam kul 1415 on 19/06/09 aku dapat mseg dr mustaqim bin md zin..terkejut aku bile bace mseg ko taqim..dah nak kawen dah rupenye..senyap2 je eak...ape2 pun tahniah dr aku n farid..pasni ko xleh nak racing2 ke ape ke..jge wife ko baik2..taqim kawen 25 july 09..
sebenar nye taqim ni ade lah kawan aku mase drjah 1berlian kat SkFs...after 1998 aku xjumpe dy dah..then 10 thun kemudian aku dapat contact dy semula..kami jumpe kat UM..aku suruh dy dtg UM..hehehe..tq..sgt2 berubah la ko taqim..makin kering je mase tu..hahahha..taqim ni ade lah partner menari aku mase drjah 1..best menari ngan ko taqim..hehehe..aku suke kat dy time tu..dy pun same..cinte budak2..hhahaha..time tu bukan tau ape2 pun..haaha..dulu dimane ade dy, di situ ade aku..ehhehe..
tp tu dulu..skrg ko dah nak berumahtangga..n aku plak tgh bahagia dengan MR.RADEN..kite dah ade kehidupan masing2 kan??
tp 1 je yg aku harapkan, wlauapepun status kite, jgnla putuskan persahabatan yg dah lame terjalin..bukan untuk taqim je, tp pade sume kawan2 aku..
aku sayang sgt2 kat korang sume...

p/s : SELAMAT BERBAHAGIA TAQIM n SELAMAT PENGANTIN BARU..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anonymous said...

amboiiiii kamu..
drjh 1 pn pndi cinta2 ek..
siap menari brsama lg ek..
hu2..
cam comel jek aku bayangkan..

AyuMayau said...

hehehe..
aku biase la syaz..memang pandai bab2 ni..hehehe..
time menari tu aku kat depan taw..best gler..
memang comel..
ko bayangkan sendri la eak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...