TiRed........

entry yg lepas kan aku ade cter pasal jadi fasi untuk group yg ke4 dr hicom teck see kan?? selesai sudah keje aku sebagai fasi untuk group yg ke4 ni..sungguh memenatkan.baik mental mahupun fizikal.. knape aku cakap camni ?? huhuhu.. yelah rupenye participants yg dtg ni average dalam 35 n above..paling tua sekali umur 60 thun..adoii...nak wat lasak2 xbleh sgt..yg muda2 plak kurang..
time game compass marching aku yg kne handle..so terlari sane terlari cni...pnat2..
dari segi mental plak, aku kne terangkan kat dyorg ni camne nak wat Thomas Kilmann n johari window..then camne nak transfer maklumat2 tu kat dalam table..kne plak ade auntie ni yg xtau membaca. adoii lagi la parah..tp xpe nak xnak aku kne explain jgak..dah keje aku..

tp yg aku kagum, even auntie2 ni xtau baca, dyorg tetap nak wat setiap aktiviti yg TRAINEX buat..bgus gler..dan 4 ur information ade la plak sorg participant ni dr bangladesh..nasib baik dy bleh fham bahasa melayu..

so overall group yg ke4 ni best..
aku enjoy n dyorg pun enjoy..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...