hye all....jumpe lagi kite..rasenya dah seminggu xupdate blog ni..almaklumlah bz yang amat2 sgt..oleh kerana dah seminggu aku menghilangkan diri, maka banyak sgt cter yg aku nak kongsi kat cni..klau rase nak bace, bace la..tp klau xnak xyah la nak bace k..

1) bercuti di umah along
sejak aku keje ni dah lame sgt aku xp umah along aku ni..bukan jauh sgt pun..kat rawang jek..tp tu la bile sabtu ahad pun keje memang xdapat la p umah along ni.. so sabtu n ahad lepas aku xdikerah untuk jd fasi, lagipun training xde...ape lagi trus call along suruh amek kat pantai dalam..start dari khamis malam sampaila ahad pagi aku kat umah along..rilex abes la..makan pun sdap2 je tiap2 hari..lagi2 bile akak ipar aku masak tomyam..fham2 je la aku ni gler tomyam..thanx along n kak ita.


2) syukur alhamdullillah...
Jumaat lepas - Xmas day, Mr.Raden n the gang organize trip ke melaka..aku nak ikut, tp....
Mr.Raden xbg ikut..huhuhu...

Mr.Raden : syg jumaat sampai ahad ni raden ade trip g melaka dgn dak2 ni..
Mrs.Raden : brape ramai yg join ??
Mr.Raden : ramai la jgak..kitorg berkonvoi dgn moto je..
Mrs.Raden : knape xnaik kete jek..rasenye lebih selamat kan syg ??
Mr.Raden : memang plan nak naik moto je syg..Raden ikot je la..sume dah setuju..
Mrs.Raden : ok la..Putri nak ikut bleh x?? lagipun weekend Putri x g pahang.
Mr.Raden : perempuan tidak dibenarkan untuk join trip ni la syg..hanya lelaki2 cool je..
Mrs.Raden : huhuhu...cool la sgt...boleh blah la...nak ikut jgak..
Mr.Raden : xbleh la syg..nanti la kite g ber2 je k..ckap je syg nak g mane..nanti Raden
bawak k.

Mrs Raden : promise ea??
Mr.Raden : ye syg raden promise..
Mrs. Raden : hehehe..suke2...thanx syg

Sebenarnya aku saje je ayat dy tu..nak test power dy tu..hehehe..lagipun klau join dyorg pun aku kne trun johor dlu..xpela..lain kali je..sowi syg putri saje je nak main2..hehehe..
mase dy nak gerak ke melaka dy xde pun mseg ke call aku..bukan ape agak risau jgak la..yelah naik moto pastu time2 org sume cuti..tp dokan je la sume nye selamat..
nak dijadikan cter, last day dy kat melaka, ahad tu dy call alu..bgtau yg dy accident..ape lagi aku pun jd xkeruan la..tp alhamdullillah dy xde ape2 sgt..cume kawan dy je yg patah bahu..smoga ko cepat sembuh ye wak dol..mase ni la aku jadi nenek2..abes aku bebelkan dy..padan muka..


banyak lagi cter ni..tp aku nak kne wat keje dlu ni..kang bos nampak, mati aku...heheheh

daaaaa~~~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...