Fasi2 fasi....training2 training lagi.........

dis week 12 dan 13 dec 09 aku jadi fasilitator lagi di SELESA HILLHOMES RESORT BUKIT TINGGI. kali ni untuk group ke4 dr HICOM TECK SEE MFG SDN BHD SHAH ALAM untuk program teambuilding.. tp aku rase tkot ckit untuk group yg ke 4 ni..tkot bukan sebab ape2 sgt pun..tp tkot camne penerimaan participants terhadap program ni.. group yg lepas2 kebanyakan nye dr kaum melayu n adela skit2 kaum india.. tp kali ni majoriti dr kaum india. nak xnak kne g jgak la..dah keje kan??huhu... hope dyorg ni sume sporting la same cam group2 yg lepas.. terutamanya group yg ke3..

dan pada 19 dan 20 dec 09 aku akan dtg ke SELESA lagi untuk Group yg ke5 plak..

untuk teambuilding ni en.hamid as a trainer n aku sebagai fasi yg membantu en.hamid dalam kelas n outdoor activities..
b4 g sane aku knela siapkan materials untuk program ni..banyak nye keje aku..materials untuk podoyo lagi...huhuhu....

keje keje keje..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...