:: my big day ::










entry kali ni nak cter pasal konvo aku kat UM..pade 13 ogos 09..akhirnye aku berjaye jgak abeskan blaja dalam mase 3thun ni..macam2 cabaran dan dugaan yg aku tempuhi sebelum berjaya lulus dengan kepujian..hehehe...thanx god coz memudahkan perjalanan hambaMU ini di UM..

seronok sgt2 coz hampir semua my family members dtg..kecuali kak ann n adik aku..kak ann xdapat cuti coz bdak2 skolah tgh nak exam..adik aku plak ade kelas kat poli..lagipun dy bru je naik sem baru..dan yg paling buat aku happy sgt2 n terharu mr.raden dtg jgak mase konvo tu.thanx syg..putri happy sgt2..wlaupun mcm2 dugaan mase syg nak dtg UM..thanx syg..

so pg2 lagi dah bgun n siap2 la..coz b4 7.30a.m dah nak kne ade kat BP..tp aku dengan semangtnye bangun awal..hehehe..sekali seumur idop kot peluang ni..huhuhu..lain la klau aku further study lagi..tp wat mase ni xkan kot..xlarat nak blaja lagi..hehehe..
bile dah kat BP jumpe la kawan2 yg lame dah xjumpe..rindu kat korg sume..

tepat pkul 8a.m para graduan start bergerak ke DTC ( dewan tunku canselor )aku ikot laluan B..mase nak masuk dalam tu hati berdebar2 tu...xtau ar knape..mungkin sebab tkot ape2 jd bile naik stage nanti..hope xde ape2 berlaku la..

nak dipendekkan cter tibe turn aku naik stage..SITI RAHAYU BINTI MARSIN....(ade org panggil name aku)dengan bangganye aku berjlan ke Toh Puan untuk amek scrool..tq toh puan..hehhee..alhamdullilah xde ape2 jd kat aku mase atas stage.

SITI RAHAYU BINTI MARSIN - IJAZAH SARJANA MUDA EKONOMI DENGAN KEPUJIAN..
syukur alhamdullilah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...