INTERNAL POLITIC :

bile korang bace tajuk tu...mesti korang rase entry aku kali ni serius..hehehe..actually xde pun serius mane..juz nak luahkan isi hati je..aku n staff TRAINEX ni memang ok..sumenye baik2..jage aku dengan elok..almaklumlah aku sorang je pmpuan dalam ofis ni..hehehe..
tp ade hal2 yg aku rase xpuas hati..terutamanya bile libatkan maruah diri sendri..aku + en. _ _ + _ _ _ _ _ dah digelar 1 pakatan..pakatan ape xyah ar korang tau..PNC..hehehe..
straight to da point la eak..Pas balik dr teambuilding program dgn BSFJ-JKR bende2 ni sume berlaku..dy ( en._ _ _ _ _ ) bleh ckap pade en. _ _, aku n En. _ _ ade hubungan..gler ke ape..name je boss..tp pkiran xtau mane letak..tolong la..nak cari gado ckap je depan2..xyah ckap2 blakang..terase hati gler, apetah lagi En. _ _..kat ofis aku anggap En. _ _ tu senior aku je..bile kat luar anggap dy cam abg aku..xde perasaan ape2 pun..lagipun umur dah sebaya dengan abg2 aku..dalam banyak2 hal kat ofis ke kat luar ke, en. _ _ yg banyak tolong aku..En. _ _ _ _ _ ade ke tolong??
skrg ni aku dapat rase yg kami ber3 ni menentang dy..lantak la..nak suruh aku resign skrg pun xpe..klau aku resign, cnfirm ofis kelam kabut..bru terase bile aku xde.aku xkisah pun klau dy suruh berhenti keje..no hal la..tp klau btol2 terjadi, b4 aku resign aku nak ckap kat dy ape yg aku xpuas hati..jgn ingt aku kecik2 ni xtau nak melawan..skrg ni aku diamkan je dulu..dan aku yakin staff2 yg lain akan back up aku..
ni bru sikit..blom lagi hal2 lain yg lebih serius..nak cter lebih2 pun aku dah malas..lagipun kat cni jgak aku cri makan..ntahla bile bende2 ni sume akan berakhir.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...