:: AyAm GoLeK oooo AyAm GoLeK ::

kak nasrah,kak ila,kak diela n ayumayau

semalam petang aku, kak diela, kak ila n kak nasrah p bukit angkasa..nak tau ape kami buat?? hehehhee...ape lagi p makan ayam golek la..nyummy2..memang sdap gler la..sdap punyer pasal la kami order ayam golek tu 2 ekor..hahahah..lantak la ape org nak kate..makan kuat ke ape ke..bukan dyorg yg tolong bayar pun..hahahha..Bukan ayam golek je kitorg order, tp tomyam udang, kerabu, ulam n sambal belacan n air pun kitorg order..peh mantap ar rase dy..memang marveles arr...

ni la rupe ayam golek nye..sdapp...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

msLIZA said...

innalillah for the ayam yg korang langgar 2 yer. sampai tegolek2 diwatnye kan. but it looks delicious laaa. kang blk kg kite pekena ayam tegolek kat at5 tu eh??

Pu7r1R4d3n said...

hehehehe..memang tangkap leleh beb tgok ayam golek ni...aku ok jek nak pekena ayam tergolek kat at5 tu.ko blanje ar..hahahaha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...