MeMbAcA SiKaP PaSaNgAn....


Menyedari si dia tiba-tiba berubah sudah tentu menimbulkan rasa curiga. Sedang pantai lagikan berubah, inikan pula hati orang. MENGAPA tiba-tiba si dia berubah tingkah? Jika dulu seorang yang ceria kini langkah dan tindakannya semakin dingin, beku bahkan membosankan.Apakah si dia menyimpan sesuatu sehingga begitu berahsia dan tidak lagi ceria seperti sebelumnya? Kasihnya dulu hangat kini bagaikan kaku dan tiada lagi kata-kata indah menghiasi atau ucapan yang dulu menjadi pemula segala perhubungan indah.Sedang pantai lagikan berubah, inikan pula hati pasangan yang pernah berkongsi segenap rasa dengan anda. Di hati mula terfikir apakah si dia sudah ada yang lain? Sedang dulu berjanji sehidup semati kini bicaranya jauh berbeza. Apakah dia sudah memasang yang lain?
Lebih ketara lagi, ada yang dulunya pendiam dan tidak begitu ramah kini segala tingkahnya habis berubah. Mesra, terlalu memanjai anda tanpa diduga memberi hadiah yang berharga juga membuat anda mengumpul rasa curiga.
Pertanyaan demi pertanyaan mula menghantui fikiran sehingga anda menyangka dia mula curang. Tiada orang yang sanggup mengaku dia bermain kayu tiga atau menduakan pasangan. Tidak kira bagi pasangan suami isteri mahupun yang sedang bercinta. Perkara ini sebenarnya boleh diketahui tanpa perlu menunggu si dia mengaku jika anda seorang yang prihatin. Hanya dengan membaca sikap dan tingkah lakunya saja anda sepatutnya boleh mengagak si dia sedang menduakan anda. Di bawah adalah beberapa tanda yang boleh anda perhatikan dan mungkin terdapat pada pasangan. Ingat, walaupun tidur sebantal tetapi mimpi yang datang berbeza:

* Tiba-tiba jadi terlalu sibuk
* Berubah menjadi terlalu setia dan romantik
* Kerap ke luar daerah
* Terlalu banyak berahsia
* Berubah penampilan dan pendapat
---> Lihat pasangan anda..adakah sedemikian rupe??
metro

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...